Leuk al die checklisttools, maar wat nu als je zo slim bent om zaken te delegeren? Hierbij een tool waarmee je simpel over de grenzen van je organisatie heen kan plannen.
Verder dan in-house checklists binnen je organisatie kwamen de meestal checklisttools eigenlijk nooit. Dat is frustrerend. Vooral omdat het bijhouden van een checklist al een klus op zichzelf is. Je bent als ondernemer voor veel zaken verantwoordelijk en hebt dus een hele lijst te ‘managen’. Mocht je een goede ondernemer zijn dan heb je zaken gedelegeerd (of zelfs geautomatiseerd). Dat delegeren is iets waar de meeste planningtools geen rekening mee houden. Het is alsof ze door eenzame programmeurs bedacht zijn die zelden contact hebben met anderen.
We zijn sociale dieren en als we grootse zaken willen bereiken dan doen we dat met anderen. Dat heeft Tracky blijkbaar begrepen. Het gaat uit van projecten en dat is mooi want mensen die zaken gedaan krijgen denken vaak in projecten. Daarnaast geeft het de mogelijkheid je vrienden, collega’s of relaties uit te nodigen per project. Aanmelden gaat gemakkelijk via facebook, google of linkedin dus je kan snel aan de slag. Ik ben enthousiast. Ik hoop alleen dat de boel zsm ook offline beschikbaar komt, want anders blijft papier toch op één of andere manier handig als backup en dat zou echt een zwaktebod zijn.