Marketing tools — 19 augustus 2012
Een buffer voor de posts die je wilt delen

Slimme truc voor degene die niet zijn netwerk wil overladen met berichten tijdens zijn lunchpauze. 

Je kent het wel. Je neemt in de ochtend -of in je lunchpauze- de nieuwssites door, je leest de laatste berichten in je sociale netwerk en kijkt even naar de laatste updates in de vakliteratuur. Voor je het weet heb je drie artikelen gedeeld, 5 posts reliked en 3 mensen geretweet. Als je zo’n gemene deler bent dan doe je er goed aan om eens te kijken naar Buffer.

Buffer maakt het mogelijk om gemakkelijk postings in te plannen terwijl je aan het browsen bent. Het zorgt ervoor dat je jouw interesses zorgvuldiger deelt en jouw volgers niet een info overload bezorgd. het werkt redelijk simpel, met een icoontje in je browser waarop je kan clicken als je iets tegenkomt dat je wilt delen. Je kan dan later de post inplannen.

Handig dus. Ik ken een aantal mensen die hiermee erg gebaat zouden zijn. (geen nood, ik zal je dit artikel discreet toezenden.)

Related Articles

Share

About Author

Job raakt enthousiast van nieuwe manieren om slimmer en sneller te ondernemen. Hij zoekt continu nieuwe venturehacks en deelt ze hier. Job ten Bosch heeft een achtergrond in innovatie management en bedrijfswaarderingen. Als venture developer ontwerpt en ontwikkelt hij nieuwe ondernemingen voor eigen rekening of op resultaatsbasis voor opdrachtgevers.

(0) Readers Comments

Comments are closed.